Privacitat

En compliment dels Articles 5 i 6 continguts a la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal l'informem que, en introduir les seves dades personals en donar-se d'alta com a soci, voluntari, o per fer un donatiu, s'inclouran en els fitxers, del mateix nom, propietat Càritas Diocesana de Vic, amb la finalitat de portar la gestió administrativa, per requisit legal i poder fer-li arribar comunicacions periòdiques.

Les dades obtingudes són les pertinents per la finalitat per a la qual s'han recollit i compleixen amb la normativa vigent de protecció de dades garantint les mesures de seguretat i confidencialitat en el tractament de les mateixes.

Aquestes dades podran ser utilitzades per fer-li arribar informació dels nostres serveis.
Tanmateix l'informem de la possibilitat d'exercitar els drets que l'assisteixen d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les seves dades davant: Càritas Diocesana de Vic, (CIF: R0800521G) responsable del fitxer,  a trvés de la Delegació de Manresa, a la Baixada de la Seu, 3,  amb codi postal 08241 Telèfon: 93 8721542   Correu-electrònic: caritasmanresa@caritasmanresa.cat